30
نمایندگی
2
شهر
96%
رضایت مشتریان
2,882
محصولات
برند استوری

طلاساز آرت فعالیت خود را در پاسخ به نیاز واقعی مشتریان از سال 1388 آغاز نمود.کشف این نیاز در حقیقت متن اصلی داستان ماجراجویی های دو برادر به نام های اشکان وشایان حشمت زاده بهزادی از یک فروشگاه منحصربفرد محلی در استان کرمان تا ایجاد تحولی شگرف در بازار خرده فروشی طلا و جواهر و تبدیل شدن به یکی از مهم ترین،تاثیرگذارترین و پرمخاطب ترین بازیگران این صحنه با بیش از 30 نمایندگی در سراسر ایران بود.
"می دانستیم که طلا از دیرباز یک محصول لوکس و گران مایه به حساب میامده و خرید آن در عصر فعلی عمدتا به جهت استایل شخصی، هدیه دادن، سرمایه گذاری و یا ترکیبی از این سه مورد است.
از طرفی با توجه به رشد افسار گسیخته قیمت طلای خام در کشور و کاهش قدرت خرید افراد، نتیجتا روز به روز این محصول از دسترس عده زیادی خارج می گشت و تعداد افرادی که توانایی خرید این محصول را داشتند تو امان کم و کمتر میشد.
از سوی دیگر بازار از محصولات قدیمی و سنگین کاملا اشباع شده و هیچ شمای قابل توجه ای از طرح های مدرن و جذاب و خلاقانه به چشم نمی خورد.
لذا با مطالعه دقیق تر بازار، نوسانات، سطح درآمدی مشتریان، شناخت استایل، سبک و سلایق روز بر آن آمدیم که محصولاتی را در این بازار معرفی کنیم که با طراحی ،مهندسی، و ظرافت تمام عیار، استفاده از سنگ های نیمه قیمتی و ترکیب محصول اصلی با محصولاتی از قبیل چرم، بافت و ... که همزمان با ارضا خواسته مشتری، قیمت تمام شده آن ها امکان تهیه و خرید برای اکثریت اقشار جامعه را فراهم نمایید.
بکارگیری طلا در اکسسور هایی که قابلیت استفاده روز مره دارند و همچنین طراحی و در نظر گرفتن بسته بندی ویژه و مناسب هدیه ضمن پایین آمدن قیمت محصولات، توانایی ارائه محصولات بیشتر و متنوع تر به عبارتی گسترش ویترین محصولات جهت انتخاب مشتریان ، همه و همه سبب شد توجه مشتریان بالقوه به این سمت جلب شده و روز به روز به تعداد این افراد اضافه گردد."
ایجاد شرایطی تسهیل بخش و جذاب برای انتخاب، مقایسه و خرید آنلاین بی شک از مهم ترین اقدامات در بر آورد نیاز های جدید ایجاد شده بازار بود. طلاساز آرت پس از مدت کوتاهی با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان همیشه وفادار خود و به منظور تسهیل در دسترسی برای تمام دنبال کنندگان و علاقه مندان ، شروع به گسترش نقاط فروش خود در قالب اعطای نمایندگی در استان های مختلف نمود. این مجموعه همواره در تلاش بوده که ضمن همکاری و مشاوره با خبرگان و اساتید اهل فن در زمینه های گوناگون از طراحی و تولد گرفته تا امور استراتژیک و... در یک استاندارد قابل دفاع ، نقش آفرینی کند.
با اتکا به تولید و کوشش و پشتکار تمامی اعضای حرفه ای خود، توانستیم در تابستان سال 1396 موفق به کسب تندیس برند برتر ملی در زمینه طلا و جواهر شویم. طلاساز آرت در حال حاضر مجموعه ای متشکل از دپارتمان های مختلف به صورت کاملا سازمان یافته در دفتر مرکزی می باشد که هر کدام مسئولیت بخشی از امور را بر عهده دارند. افرادی وظیفه شناس و خلاق با روحیه ای شاداب که به معنای واقعی در کنار یکدیگر به ماننند اعضای یک خانواده و به صورت تیمی فعالیت می نمایند و هر صبح در جستجوی تجربه ای جذاب و آموزنده روزشان را آغاز می کنند.
آنچه ما طی این سالیان ، همواره به عنوان شعار خود دنبال نموده ایم، ترسیم و تبیین راز درخشش برای جویندگان آن بوده است . در واقع هر آنچه که به نوعی نقطه آغاز فعالیت های ما در بخش های مختلف از طراحی و تولید گرفته تا معرفی و فروش، همه و همه کوششی در راستان پیاده سازی این مهم است .

راز درخشش ، هدیه ما به شماست .

دپارتمان های طلاساز
...
واحد تولید و طراحی

همه چیز از هم نوازی کاغذ و قلم شروع می شود.قلم و مداد هایی که همواره جلوه گر کودکانه های ماست و کاغذی که طینت پاک محصولاتمان را تبیین می کند . هنرمندانی خلاق که عاشقانه دید بسیار زیبای خود از محیط و اجسام را به تصویر کشیده، به همه ما هدیه می دهند و آن را تقدیم مخاطبان می کنند . آنان اغلب فارغ التحصیلان رشته های طراحی ،نقاشی، معماری و به خاصه دوره های طراحی طلا و جواهر هستند. بی اغراق جزو ارزشمند ترین افراد خانواده محصوب می شوند.به گونه ای که طلاساز آرت با یک نگاه خاص، آعاز خود را از ایشان میداند. بخش دیگر اعضای این دپارتمان متشکل از افراد فنی است که مسلط بر ساخت، تولید و تعمیر محصولات هستند ؛حرفه هایی از قبیل مخراج کاری و جوشکاری و ... فعالیت آن ها در کارگاه شاید کمتر در رسانه ها و مدیای ما به چشم خورده باشد، اما باید اشاره کنیم که آن ها خالق تجربه های لمس محصول توسط مشتریان هستند. ظرافت و دقت از ویژگی های اعضای این بخش است . ساخت و تولید دستبندهای بافت طلاساز که احتمالا خودتان یا حداقل یکی از اعضای هر خانواده ای تجربه دست کردن آنان را داشته باشند، محصول هنرنمایی دختران و زنانی است که تمام اعضای خانواده به هنر دست آنان بیش از هر الگوریتم و ماشینی اعتقاد دارند. دستانی که به این آثار روح و احساس دمیده اند. شایان ذکر است که بخش قابل توجه ای از اعضای این واحد به صورت کار در منزل با ما همکاری دارند .

...
واحد فروش

متشکل از افرادی است که برنامه ریزی ها و سیاست های فروش در دو بستر حضور و آنلاین را با همفکری یکدیگر و بر مبنای جهت دهی کلی مدیران عالی مجموعه و دپارتماناستراتژی سازمان مدیریت و پیگیری می نماید. برخی از ذینفعان مستقیم این بخش،پرسنل و مشاوران فروش حضور و همچنین اپراتورها و مشاوران فروش آنلاین هستند. دسته بندی، آنالیز و ارائه تجربیات موفق به آن ها از ماموریت های این واحد است. آموزش ادواری پرسنل فروش نیز از مهم ترین وظایف این دپارتمان است. این واحد با دپارتمان های بازاریابی و طراحی ارتباط بسیار پویا و تنگاتنگی دارد.

...
واحد بازاریابی

مطالعه بازار، ارزیابی و تحلیل دقیق از نیاز مشتریان، شناسایی بازار هدف ، بررسی به روز ترند های بازار ، معرفی جامع و کامل محصولات و ویژگی های آن به مشتریان) از طریق رسانه های برند (برنامه ریزی لازم برای خدمات باشگاه مشتریان از جمله Call Center و نمایش تمام این خدمات از طریق رسانه های برند،بررسی و تحلیل رفتار مخاطبان و مشتریان و ارائه گزارش های مربوطه به واحد استراتژی سازمان، فرایند تولید محتوا و همچنین طراحی و تولید پکیج های ویژه و مورد نیاز برند در واحدهای زیر مجموعه این دپارتمان انجام می گیرد. امور طراحی، برنامه نویسی ، SEO سایت هم جزو مواردی است که با سیاست های مشخص در این دپارتمان انجام می شود. رویدادها و همایش های برند هم توسط افراد خلاق این واحد برنامه ریزی و اجرا می گردد.

...
دپارتمان استراتژی

این واحد که متشکل از مدیران عالی مجموعه و مشاوران نخبه ایست که طلاساز را در این سفر یاری میکنند ، به صورت مستمر با بررسی گزارشات واحد های مختلف و تعیین سیاست های اجرایی و عملکردی در چهارچوب عناصر برندینگ سازمان برای ارضای نیازها و اهداف تعیین شده ، همواره اهداف معین جدیدی را به صورت کلی مشخص نموده و با فصل بندی هر یک آن ها را برای دپارتمان های مربوطه به صورت کاملا شفاف تبیین می کند . آنالیز چگونگی حرکت سازمان در مسیر تعیین شده و هدایت آن از ماموریت های اصلی این دپارتمان است. به طور خلاصه، تمامی مباحث کلان مرتبط با برند توسط اعضای این واحد تصمیم گیری و اعلام می شود .

...
واحد عملیاتی

اخذ سفارشات، واحد رجیستری، لیبل، ثبت اسناد مرتبط با مواد اولیه تا محصولات اصلی و متعلقات آن ها، تماما توسط اعضای این دپارتمان مدیریت شده و انجام می گیرد. پرسنل این واحد که عمدتا افرادی بسیار دقیق ، کوشا و مسئولیت پذیر اند ، عموما در دفتر مرکزی فعالیت داشته و ارتباط مستقیمی با نمایندگی های طلاساز در سراسر کشور دارند . تامین و ارسال محصولات، اقلام مصرفی مورد نیاز نمایندگی ها از قبیل بسته ها، جعبه ها، کارت ویزیت، فاکتور و ... از جمله کارهایی است که در این واحد انجام می پذیرد. ارسال محصولات تعمیری به کارگاه و پیگیری فرایند تولید و تعمیر محصولات هم از دیگر وظایف اعضای این واحد است .

...
واحد مالی

اعداد و ارقام ، نوسانات، جداول ، همه و همه اسامی نام آشنایی است که شاید برای توصیف آنچه اعضای این واحد با آن سر و کار دارند کافی باشد. مشخصا پرسنل این بخش به لحاظ دقت و توجه به جزئیات اسناد، بی گمان از برترین های سازمان هستند. متخصصانی که روزانه ارتباط مستقیمی با نمایندگی ها به جهت ثبت و تبدیل حساب های مالی/ طلایی ، اخذ تراز و ارائه گزارشات مالی/ عملکردی سازمان به مدیران مربوطه و بخشی از آموزش های مربوط به نرم افزار صندوق/حسابداری نمایندگی ها و نحوه کارکرد با آن ها توسط اعضای این دپارتمان انجام می شود. همچنین محاسبه حقوق ، مزایا، پاداش ها ، جرایم و.... و انجام پرداختی ها بخشی از وظایف این واحد است . تنظیم و محاسبه اسناد مالی/رسمی از قبیل ارزش افزوده و .... و بایگانی آن ها به شکلی منظم و مدون نیز از مهم ترین کارهایی است که در این دپارتمان به بهترین شکل انجام می شود.

...
واحد کنترل و نظارت

گاهی اوقات به قدری غرق در انجام امور می شویم که شاید نتوانیم توازن را در انجام آن ها رعایت کنیم و یا از انجام برخی امور غافل شویم و این قطعا امکان بروز خطا و بالطبع نارضایتی را فراهم می سازد. اساس بوجود آمدن این واحد بر این بود. نظارت و کنترل بر رفتار،ماموریت ها، وظایف و تطابق آن با KPI های تعیین شده از ماموریت های این بخش است.این وظیفه ، ناظر بر تمامی ارکان سازمان است؛ از خط تولید و تامین گرفته تا عملکرد نمایندگی ها و پرسنل . ملاک ارزیابی ؛ تطابق رفتار و عملکرد با اساس نامه ای است که طلاساز در اختیار تمام اعضا قرار داده و تمام خانواده مکلف به رعایت آن ها هستند. ارائه گزارشات نظارت و بازرسی به مدیران عالی جهت تصمیم گیری در خصوص بازخورد عملکردها، از وظایف اعضای این دپارتمان است

داستان طلاساز
فرهنگ سازمانی
پروانه طلاساز

این طرح یک نقشه شماتیک از اولین واژگان و عباراتی است که دنبال کنندگان ما با شنیدن نام برند طلاساز آرت در ذهنشان تداعی می گردد. به عبارتی این نقشه نشانگر آن است که این نام تجاری چگونه و به چه شکل در اذهان نقش بسته است .

بیانیه جایگاه برند (Brand Positioning Statement)

برای افرادی که به دنبال درخشش خود یا اعطای آن به دیگران اند ؛ طلاساز آرت متفاوت ترین برند در صنعت خرده فروشی طلا و جواهر است . ارائه محصولات جذاب و متنوع خصوصا در کتگور محصولات اقتصادی ) قیمت پایین (، طرح های منحصر بفردی که به ندرت در بازار قابل مشاهده است و داشتن یک پلتفرم آنلاین تخصصی از جمله مواردی است که ما در پاسخ به معمای راز درخشش به زیباترین و ساده ترین شیوه ممکن به متقاضیان ارائه می دهیم. بیش از 14 سال حضور در این بازار رقابتی و گذراندن این مسیر پر پیچ و خم و رسیدن به جایگاهی که امروزه 30 نمایندگی فعال در سراسر ایران داشته و قریب به 600 هزار دنبال کننده در صفحات اجتماعی ، بی شک گواهی بر این ادعاست. به طور کلی جایگاه برند در بازار طلا و جواهر ایران در متریک ها و شاخصه های مهم و تاثیرگذار به صورت زیر می باشد .

ارتباط با ما